Saturday, April 7, 2007

Dag 16: Ett bakslag

Sextoende Dagen

Igår drabbedes jag av ett bakslag , Drag kanske 7-8 Dl öl på en kväll . Vilket är långt över det snitt jag satt , Men jag har åtminsotnde dåligt samvete över saken det måste iaf vara något..

Fast efter jag druckit kände jag en ådra av kreativitet i mig samtidigt som jag kände en nostalgisk känsla som jag bara glömma . När jag dricker får jag ibland känslan av alkoholen smeker på gamla sår , först är det ok men förr eller senare börjar de göra ont . Det om något borde räcka för mig att sluta drick .

Det var kul på påskimiddagen som jag hade med släkten , var lite äggmålning och en liten släkting som sprang runt och var galen a la 7 åring . Alla snackade hockey och dissade varandras lag . Barnsligt men rätt humoritiskt . Efter jag gått därifrån fick jag springa biten till tåget och fy fan vad jag sprang . hann precis medans massa folk jag knappt kände hejade på . Sen flåsade jag som 2 elefanter när jag kom på tåget

Sedan bar det iväg till skylten där totte och ett gänbg satt o söp på kajen . DEt var en viss festival känsla över det fast en del var väl lite väl dräggiga för min smak . Träffade Anna också det är ju alltid trevligt o träffa henne. Kände mig trött och massa skit som inte borde komma upp i huvudet gjorde så jag drog hem tidigt. Tog det bara lugnt och satt och kollade genom gamla saker jag skrivit när jag kom hem , det var trevligt .

Sen ringde Ellie och jag tror fan nästan det räddade den kvällen .

No comments: