Saturday, April 7, 2007

Dag 17: Det är Kärlek

Sjuttonde Dagen


Fan vad bra det bandet är . Idag hade vi påskmiddag med familjen ochm spelade wii och jag och min bror jammade lite på bas och gitarr. Det var riktigt kul , avstod från öl både då och resten av dagen . Mötte totte och Kalle på väg till Linöping.. Där inne mött vi upp Cissi och ebba pch begav oss till hemköp. Där köptes diverse , jag köpte en smörgåstårtebit. Som ajg envisades med att kalla "a swedish smorgos board". Sen mötte jag Anna som skulle ge mig Ryska erostiska sagor boken , Hon hade den inte så vi fick gå och hämta den . Mycket snack om buskehoppning senare var vi tillbaka på skylten och då tog jag det lugbnt tills jag kontaktade totte.

Då gick jag ut och läse ryska erotiska sagor för dem som var helt sjuka . Mer sjuka än erotiska var dem iaf. Sen såg jag knugen faller , en riktigt bra konsert. DEm hade verkligen inlevelse när dem spelade och det svängde bra . Sen vart det fortsatt sagostund . Efter det så begav det sig hemåt . Totte jag tog sällskap . Sen ringde jag till Ellie.

Det var riktigt trevligt att höra hennes röst. Jag vet inte vad det är men det är något med den rösten . När jag gick där ute och pratade i kylan tänkte jag . "jag skulle nog skada någon svårt för att komma in i värmen , men jag skulle garanterat döda för att få vara med Ellie nu , även om det var kallare då ".

Fast det är klart ,Tanken hennes Leende är ju en av de få anledningar jag gick upp i morse.

No comments: