Monday, April 16, 2007

Dag 27: I look around , what do i see? Another finger pointing at me

Tjugosjungde Dagen

Idag har jag fått en massa gjort . Först var det engelska , övade glosor och gjorde i allmänhet allt jag skulle . Sen var det prov och det gick riktigt riktigt bra. Fick reda på läraren att han inte vet om han ska ge mig MVG eller VG i kursen . Så det blir att ligga i som fan i den . Sen var det matrast och då kom Jonas och hälsade på. Det var lite mysigt och sitte o tjöta med han , packe , oliver och carro lite i solen . Fan vilka Mc Gyver fasoner han har för sig, haha . Sen var det svenska dax.
Prat om nationella provet hela lektionen . Har bestämmt mig för att prata om Ideoliger , kopplat till Arberarörselsen , proggen , punken och moderna tider . Nästa lektion var matte , fy satan i röven vad trist . Andra grads funktioner . Jag skulle säga att det var rena grekiskan . Men alldeless för många kan grekiska för att man ska kunna göra en gemförelse.

Sen var jag på jobbintrejuv på ovaco , vet inte riktigt vad det var för jobb men hoppas jag får det.

Sen terroriserade min bror mig om ett tält jag lämnat dig , han hade fått en ny stråke . Den lät bra mycket bättre än den förra .

Sen efter det så snackade jag med Ellie . Fy fan vad jag saknar henne .

Sen var det simma dax . Det blev 50 längder . Det var läskigt när jag fick andnöd några gånger , fy fan jävlas astma .

Det som känns skänt är att simmandet är sin egen morot. Jag mår bra efteråt och äter som en häst , 2 flugor i en smäll .

Ikväll ska jag nog ringa Ellie så jag blir glad , sen ska jag spela Gitarr.

No comments: