Tuesday, April 10, 2007

Dag 20: Arslet ur vagnen

Tjugonde dagen


Idag har jag fått jävligt mycket gjort . Började dagen med att gosa med sissen samt mata kissen . Lyssnade på Johan Johansson hela vägen till skolan . Sen var det religon , där gjorde jag iofs inte så mycket men å andra sidan behövdes inte så mycket göra . Efter det så var det mentors dags och det var tjat om studenten . Jag skiter väl i det , men eftersom jag ingen kunde samsas tog jag tag i det och skrev på tagen och avbröt allas prat så man kunde enas om något . Efter det var det Psykosocialt arbete. Bestämde en behandlingsmetod för min fiktionella klient . Efter det så var det man och efter det så gjorde jag min ansökan till högskolan

1: Linköping , Samhällslärare senare år
2: Norrköping , Samhällslärare senare år
3: Örebro , Samhällslärare senare år

Osv

Sen efter det så fixade jag och adam ihop våran projektarbetsplan , det gick jävligt bra .
Sen gick jag hem till Sissen efter o pratat med Lotta och Carro en kort stund .
Det vart gos , bitandes och matande . Sen käkade jag lite Ost och samlade saker för att komma iväg till simhallen. Jag kom iväg och det gick jävligt bra. Utom att jag tyckte det var skitpinsamt att köpa ett hänglås fast jag har ett på jackan , damn . Sen ser jag så jävla illa så jag var rädd för att råka gå in i tjejernas omklädningsrum sen för att lätt skulle kunna ta fel . Sen så när folk är långt borta och jag försöker se om jag känner igen dem så tror ju folk att jag kollar in dem för jag kollar så länge . Altså det är inte pinsamt så länge det inte är en 50årig kärring jag kisat ögona åt i över 10 sekunder. Simmade en gång tills jag flåsade som en grobian och fick i mig 2 liter vatten . Efter det väntade jag en kort stund och simmade tills jag trodde jag skulle dö och en bit till . Ska tillbaka dit imorn och försöka ta livet av mig imorn . Bara jag inte står och kisar för länge på dem läskiga gubbarna i duschen .

Väl hemma har jag tagit det lugnt och lagat mat , kollat lite på hockey. 3-0 till modo hittils , härligt härligt.

Och för övrigt har väl dagen varit jävligt bra . Har tänkt på Ellie nästan hela dagen och då kan den ju nästan bara bli bra . Även om det distraherat mig vid ett flertal tillfällen . Var nära på att simma in i vägen en gång tex . ajja men det skulle det lätt vara värt iaf.

Jag vet inte varför men jag får den där känsla som efter det regnet när jag tänker på Ellie . Luften verkar lite friskare än vad den var innan .

No comments: