Friday, March 30, 2007

Dag 10: Inför högskoleprovet

Tionde Dagen

Dagen började med att bli väckt av morsan och sissen . Morsan undrar vart jag ska åka och jag har sagt att jag säger det på lördag, jag gillar att hålla folk nyfikna . Sen idag var det sista dagen på fröskolan , fick bra omdöme men det är jobbigt att säga hejdå när man varit där i hela 4 veckor .
När jag kom hem var jag trött så jag satte mig och spelade lite bongotrummor och gitarr för att sedan sätta mig ute i vårsolen . Sen var jag förbannad av ingen anledning alls, jävligt märkligt . Men det var inget som inte Arne Anka kunde bota som tur var.
Efter det så städade jag en massa , städade ställe som jag inte vågat mig till innan . Skriver inte så mycket idag heller för jag är så nervös för högskoleprovet så jag ska försöka koppla av istället.. Tjo!

No comments: