Wednesday, March 28, 2007

Dag 8: En vacker värld

Åttonde Dagen

Vaknade idag och var trött som satan . Men efter att spenderat nästan hela dagen springandes i solen kan man bli annat än på gott humör? När jag kom hem så klappade jag kissen , sen satte jag och morsan oss i 2 solstolar. Läste lite projektarbete och sen satt vi ute och snackade i 2 timmar. Var sommarvärme ute , helt jävla underbart. Sen vart jag helt plötsligt skitrött och sov en timme i sängen . När jag vaknade hade Lisen blockat mig bara sådär utan någon anledning, aja det finns säkert någon men jag har ingen anning om vad det kan vara.

Sen så spelade jag tv spel ca 10 min innan maten och sen vart det Sill och potatis , sommrigt värre.
Sen pratade jag med Bambi och det var trevlig , Bambi kan allt vara rolig.
Sen vart det att kolla på lite simpsons och efter det skriva en Låttext, den fick handla om hur man ser ner på A-lagare man accepeterar att de flesta dricker sig stupfulla varje helg. Sedan tonsatte jag den lite och snackade med Ellie. Det var/ är också roligt. En ganska vanlig bra dag .


Du är flammande grå nyanser
Din blick är varm , rummet glöder
Jag är du det finns inga distanser
Känslan är ljus , mörkret blöder

Fyllda av lycka och tingeling
tömda på saknad och verklighet
det finns bara oss och ingenting
Bara oss och det finns ingen som vet

Vi blev som ett med tid och rum
Då och sen ,suddas så sakta ut
Skriker, men din blick gör mig stum
Känsla , Beviset på att livet inte är slut

Andedräkten smeker över mitt bröst
Så tyst , Men passionen skriker rakt ut
Dina ögon talar med den vackraste röst
Livet leker , slappna av, blunda och njut

Du känner , dina blickar tar djupt i mig
Fingertoppar , grå , viskandes , öma
blyga och dansandes över hela dig
läppar ,närhet som inte kan dömma

Låt mina hungriga läppar fukta dina
Skönhet , Mina sinnen sätts i trans
Ögon så trånandes , tindrande fina
Passionerat sex eller het romans?

No comments: