Monday, March 26, 2007

Dag 6: Slicka mig ren

Sjätte Dagen

Vaknade vid klockan 7 idag. Var rätt så trött efter att hållt mig uppe för massa prat igår . Hade ställt 2 klockor för att komma igång ordentligt. Kan inte säga så mycket om vad jag gjorde på förskolan för det är skretess ock så men jag var ute väldigt mycket idag, sprang med barna körde fotboll och så . Åt hem idag på matrasten för ovalighetens skull. Men jag ville inte att kissen skulle vara ensam hemma för länge . Det var en hel del dos och äcklig värmd jävla bacon. Sedan var tillbaka till förskolan och vara ute. Sen när jag kom hem satte jag mig och spelade bongotrummor. Det gick ovanligt bra så jag vart rätt så glad. Efter det så spelade jag en stund på basen jag just tagit hem, vart en hel del övningar med lillfingret. Sen tog jag fram gitarren och sjöng lite . Lite thåström , lite asta kask. Sen kollade jag på Simpsons och sedan stargate ( Sk Skit tv)

Sen efter det skrev jag med Ellie och vart ovanligt glad. Så glad att jag fick Bambi att skriva massa tråkiga saker till mig . Men inte ens det fungerade för Bambi brukar vara så rolig. Efter det så vart det 'ännu mer gitarrande. och åter gitarrande . Sedan för dagens fadäs. Skulle göra sniztlar och pommes och när jag skulle ta ut pommesen brännde jag mig på ugn jävlen . Och efter det skollade jag mig på vattnet när jag skulle kyla ner den . Så nu svider den vad fan jag än gör så jag känner mig måttligt handikapad. Men för övrigt har det fan varit en riktigt bra dag. Längtar redan som fan till helgen! (och då menar jag inte högskoleprovet)

Måste fixa hem pengarna till simkortet nu i veckan med