Saturday, March 24, 2007

Dag 4: Ingen Vanlig Påse

Fjärde Dagen

Jag skriver ingenting om den tidigaste morgonen för jag har knappt över det själv än men ni kan få infon efter 12 snåret. Grattis

Lite små pillande med diverse saker , frukost och grejor . Sen ringer Buren och han ska ha något att dricka tills i helgen . Snäll som jag är (?) ger jag mig ut för att träffa Buren (och Ellie hänger med så klart). Det var väldigt fint väder idag och Buren stod vid ICA och såg så söt ut i sin A-lagar utstyrsel . Jag levererade drickat i en påse som det stod " Inte en vanlig påse " och "inte en i mängden på". Enbart för att rikta uppmärksamhet och hans håll. Vi gick in på ICA och köpte lite kakor och jucie som picknick . Vi satt i Stadsparken där A-lagarna brukar hålla till och tog lite fika . Det var riktigt fint och mysigt förutom en 1000bent varelse som hemsökte mitt hår hela tiden . Efter en stund tog jag en bild på Buren för han så såg A-lagar aktig ut , haha!

Efter det var han tvungen att åka och kvar jag vart jag och Ellie . Vi flyttade på oss efter ett tag för att sedan gå till ICA igen . För att köpa färdkost till henne samt att jag skulle köpa lite fil och käk . Innan vi går in kommer jag på hur pinsamt det är att ta in ett oöpnnat ICA handlarnas jucie . Så hon får den i sin väska . Det värsta är att hon måste ta upp sina pengar sen , så vi såg ut som världens största snattare där inne i affären . När vi sedan var klara där så gick vi till stationen . I väntrummet satt en gubbe som antagligen hade ålderskris . Skinnjacka , iron maiden patches , gråhåroig och spelade på en otroligt hög volym i sin Mp3. Sen sa jag hejdå till Ellie och det kändes tomt och snopet på något sätt . Jag ville egentligen kyssa henne när hon åkte men jag vart så paff så det fick vara. Aja kan lika gärna vara ärlig och skriva det för är det nått jag lärt mig är det att det är bättre att vara ärlig än att ljuga en massa. Det slutar med att man måste komma ihåg så mycket och förr eller senare försäger man sig .

När jag kom hem gosade jag och kissen och sedan skulle jag kolla på Mr Bean för att inte somna. Såg 5 min sen somnade jag . vaknade halv 9 och började laga mat och skrev lite med Zigga. Och nu sitter jag här med kissen . hon sover till Johnny Cash och jag laddar för en timmes setion med Guran Gunnar!

Imorn blir det ev skaffa pengar till Simkort och göra Samhäll B arbete

No comments: